vikkan -

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Hejsan.
sitter nu i sängen och har nyss ätit frukost, blev kyckling och curry fralla, aaaaaaaas gott :p
hahahha
nu ska jag klä på mig och packa för ska först till gekås med sara och sen med henne till
hennes mormor i fegen och sova där till imorron, ska bli roliiigt.
har aldrig vart där men det blir säkert mysigt värre :)
måste skynda mig nu eftersom sara kommer när som helst med plattång och smink så vi sminkar och
fixar oss tillsammans,
har bestämt lite vad jag ska handla,
ska handla massa julklappar..
men nu måste jag dra och klä på mig och sånt, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min gästbok Follow VFirmager on Twitter
RSS 2.0