vikkan -

there's no going back to find what we had

hejhej bloggen.
längesen jag skrev..men det är pga av skolan och så har jag vart sjuk hela denna veckan
maginfluensa måndag-onsdag och sen feber onsdag-idag, och nu mår jag hyffsat bra
har bara sjukt ont i halsen, misstänker halfluss men ändå inte, och sen har jag ont
i nacken pga jag har legat ner såpass många dagar, och sen är jag förkyld fortfarande...
dagen innan julafton oxå...snacka om att jag var arg och ledsen imorse när jag
hade 39.3 graders feber, vilket är mycket för att vara halv 10 på morgonen...
haha, menmen, är på friskningsvägen och blir att fira jul med pappa och farmor och släktningarna
på hans sida sen på kvällen med mormor, morfar, mamma, bror och krister.
hoppas dom blir glada för julklapparna. och hoppas jag får bra julklappar, men
den bästa julklappen för mig är att jag slipper vara hemma och vara sjuk på julafton
och att jag får fira med pappa och släktningarna där och sen med mamma och dom..
bara det att jag kan vara sjuk imorgon kan förstöra detta...men nu ska jag inte klaga mer
utan ska kolla på lite filmer och sånt...
och för att ni ska få lite glatt här så får ni en video..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min gästbok Follow VFirmager on Twitter
RSS 2.0