vikkan -

we can make the sun shine and the moon light

hej bloggen, jag vet att jag inte gör inlägg så ofta, men försöker,
det blir ändå inte så roliga inlägg pga att jag har inga roliga dagar typ.
men men, nu är det 4 dagar efter jul och ajg blev skit nöjd med dom presenterna jag fick
igår var jag i stan en liten stund, blev ett par shorts till nyår som följde med hem, och massa
smycken, idag ska jag till gekås med min älskade mamma, får se om jag hittar någon fin
tröja till nyår, om inte så får jag ta något hemma :)
jag har ändrat lite i bloggen nu när det är juletid, men ska lägga till några grejor på headern
för det är ju snart nyår, :p
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så skriver hejdå, hörs nästa gång jag skriver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min gästbok Follow VFirmager on Twitter
RSS 2.0