vikkan -

Sometimes when I say "I'm okay" I want someone to look me in the eyes, hug me tight and say "I know you're not"

Hej bloggen. Ligger just nu i sängen och ska sova och så väntar jag på att min mobil ska dö så jag kan ladda den xd idag har jag vart på zumba, var hur kul som helst, jobbigt men kul, är hel nöjd med min iPhone men får betala 182 kr extra på fakturan pga att jag har smsat med min mamma som är i Polen och så har min telefon ringt till folk när den vart i fickan osv. Måste börja låsa den tror jag, aha så dyr räkning som jag får denna månaden kommer jag inte få nästa månad, då ska jag vara jätte försiktig med att ringa och se till att inte smsa när någon är utomlands xp men nu ska jag spela spel så att batteriet dör. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min gästbok Follow VFirmager on Twitter
RSS 2.0